Reflektionsuppgift onsdag 17/10
Kategori: Allmänt
1. Läs dina kommentarer (båda veckorna!) – komplettera uppgifter om så efterfrågas. Du kan även skriva en kort kommentar till din kommentar :).
2. Gör ett inlägg på din blogg. Inlägget ska innehålla en valfri reflektion från vårt temaarbete. I ditt inlägg ska du involvera följande: åsikt/fråga/exempel/bild.
3. Läs valfri kompis blogg - skriv tre positiva saker om den (i ditt inlägg).
1. Jag har svarat på kommenterna.
2. Jag tycker att det är ett väldigt bra tema men det kändes lite svårt att göra en rolig teater men samtidigt få med alla målen, och vissa mål hade ingenting att göra med någonting. Vad tycker ni om valet av tema?

jag valde denna bild för jag är glad över temat och att vi har kommit långt idag och ska redovisa imorgon! och imorgon är det fredag! :D
3. Jag läste Emmies blogg och jag tycker att hon har en väldigt kreativ och personlig design, skriver väldigt bra meningar och ser väldigt proffsigt ut!
1. Jag har svarat på kommenterna.
2. Jag tycker att det är ett väldigt bra tema men det kändes lite svårt att göra en rolig teater men samtidigt få med alla målen, och vissa mål hade ingenting att göra med någonting. Vad tycker ni om valet av tema?

jag valde denna bild för jag är glad över temat och att vi har kommit långt idag och ska redovisa imorgon! och imorgon är det fredag! :D
3. Jag läste Emmies blogg och jag tycker att hon har en väldigt kreativ och personlig design, skriver väldigt bra meningar och ser väldigt proffsigt ut!